Harvey Nichols, TFF ve Swarovski ortak projesiyle kadın taraftarların futbola olan ilgisi ve katılımını artırmak için özel olarak hazırladığı koleksiyon ile UEFA KISS Pazarlama Ödülleri’nde ‘En İyi Ticari Ortaklık’ kategorisinde ‘Creativity & Innovation Özel Ödülü’ne layık görüldü. Ödül kazanan bu proje, aynı zamanda dünyada bir ilk olma özelliği taşıyor.
UEFA’ya üye olan federasyonların pazarlama projelerinin 5 ayrı kategoride yarıştığı ve yenilikçi projelerin ödüllendirildiği yarışmaya, bu yıl rekor sayıda katılım gerçekleşti. 35 federasyondan 85 projenin yarıştığı UEFA KISS Pazarlama Ödülleri’nde dünyada bir ilk olma özelliğini de taşıyan Harvey Nichols, TFF & Swarovski ortak projesi bütün dikkatleri üzerine çekti. Harvey Nichols Kanyon mağazasında Euro 2016 süresince sergilenmiş olan futbol temalı vitrin tasarımı da oldukça ilgi görmüştü.
Lisanslı forma ve aksesuarlar, milli takım takı koleksiyonu ve swarovski taşlı milli takım formalarının yer aldığı ‘Milli Takım EURO 2016 Koleksiyonu’ projesi; futbol, kadın ve yeteneğin ustalıkla bir araya getirildiği örnek projeler arasındaki yerini böylelikle ödüller taçlandırmış oldu.