Gökyüzünün dinginliğinden ve saf bir zarafetten ilham alan Yılın Rengi “Cloud Dancer”, bu sezon DeFacto ile gardıropların yıldızı oluyor. Bu kış moda sahnesinde sade ama iddialı bir oyuncu öne çıkıyor: Yılın Rengi Cloud…
Gökyüzünün dinginliğinden ve saf bir zarafetten ilham alan Yılın Rengi “Cloud Dancer”, bu sezon DeFacto ile gardıropların yıldızı oluyor. Bu kış moda sahnesinde sade ama iddialı bir oyuncu öne çıkıyor: Yılın Rengi Cloud…
CeraVe, cilt bariyerini onarmaya yardımcı bilimsel formülleriyle dünya çapında dermatologların en çok tavsiye ettiği nemlendirici markası olmayı sürdürürken, kullanıcı nezdindeki güçlü konumunu da bir kez daha kanıtladı. 4 milyondan fazla üyesi bulunan denebunu.com’un…
Türkiye’nin lider dış kaynak (BPO) hizmet sağlayıcılarından Mplus Türkiye, çağrı merkezi sektöründe genç yeteneklerin potansiyelini stratejik bir avantaja dönüştürüyor. Çalışanlarının yüzde 71’i Z kuşağından oluşan Mplus Türkiye, Mplus Academy çatısı altında sunduğu eğitim ve gelişim programlarıyla genç yeteneklerin becerilerini geliştirmeye odaklanıyor. Hibrit çalışma modeli ve dijital araçlarla desteklenen…
2006 yılından bu yana şıklığı, doğallığı ve rafine yaşam anlayışını evlere taşıyan Chakra, en büyük mağazasını Denizli’de hizmete açtı. Sezon ve seri sonu ürünlerinin satıldığı Denizli mağazasıyla Chakra, hem en geniş ürün gamını sunuyor hem de benzersiz bir alışveriş deneyimi…
BİR ÖMRÜN KİTABI: GÖNÜLLÜLÜKLE DOKUNULAN HAYATLARSivil toplumun güçlü kahramanlarından biri olan Dr. Gülsen Ataseven’in hayatı,‘Gönüllülük Dünyasının Doktoru Gülsen Ataseven: Hayatı, Çalışmaları ve Başarıları’adlı biyografi kitabıyla kayıt altına alındı. 60 yılı aşan gönüllü…
Kasım 2024’te Türkiye’nin ilk sanal gerçeklik müzesi olarak kapılarını açan Müzeverse, artık yolculuğuna Galataport İstanbul’da devam ediyor. Merkezi konumuyla daha fazla ziyaretçiye ulaşmayı hedefleyen Müzeverse, yeni içeriği olan “Yaşamın Kökleri”ni ilk kez Galataport…
Karnaval’ın Audio as a Service mimarisine dayanan platform içi sesli reklam çözümleri, markaların dijital performansını ölçülebilir biçimde yukarı taşıyor. Ses tabanlı etkileşim teknolojileri kullanılan kampanyalardasatın alma oranları ortalama yüzde 18–25 artarken, bazı projelerde bu oran…