Kişisel bakım ve kozmetik ürünlerinin dünya devi L’oréal perakende sektöründe ve Türkiye’de yatırımlarına devam ediyor. Kuruluş Bağdat Caddesi’nde L’ancome markalarının satışını yapmak üzere açtığı mağazayla tüketicilerin hizmetine girdi. Aynı zamanda 20.ci Kiehl mağazasıyla sektördeki saygınlığını korumaya devam ediyor. L’oréal Türkiye’deki bu yatırımları ve pazara sunduğu birbirinden değişik ürünleriyle son üç yılda cirosunu iki katına çıkararak sektöründe liderlik zirvesine çıkmayı başardı.
L’oréal 2016 yılının ilk 6 aylık döneminde pazarında büyüyerek kozmetik pazarındaki durumunu korumayı sağlıyor. L’oréal Genel Müdürü Claude Rumpler yaptığı açıklamada şöyle konuştu: “ Türkiye pazarı konum itibariyle oldukça büyük bir pazar. Buraya yatırım yapmaktan büyük onur duyuyoruz. Bu potansiyelimizin karşısında bin 300 kişiye istihdam sağladık. Başarımızın altında neden yarattığımız ürünlerde Türk tüketicilerinin ihtiyaçlarına yönelik olarak karşılamaktan geçiyor.“
Portföyünde lüks ürünler bulunan L’oréal makyaj sektöründe büyümeye devam ediyor. Kuruluş 2016 yılının ilk altı aylık diliminde tüketici ürünleri departmanında net % 4.3 olarak büyüdü.