Kirpi Yurtdışına Açılmayı Planlıyor

 

 

Hızla büyüyen ve kendi tutkunlarını yaratan İstanbul’un beğenilen zincir restoranlarından Kirpi, yurtdışına ve Türkiye’nin çeşitli şehirlerine açılmanın hazırlıkları içinde.

Son olarak İstanbul Galataport’ta misafirleriyle buluşan Kirpi-Lestat Gıda A.Ş. Marka Müdürü Aybike Taşkın, genişlemelerine markanın kalitesine uyacak yerlerde devam etmek üzere İstinye Park AVM, Zorlu AVM, Haliç Port v.b. gibi ile görüşmeler yaptıklarını açıkladı.

Galataport, Suadiye, Koşuyolu, Erenköy, Akasya AVM, Buyaka AVM olmak üzere İstanbul’un sevilen buluşma noktalarında hizmet verdiklerini hatırlatan Kirpi-Lestat Gıda A.Ş. Marka Müdürü Aybike Taşkın, şu bilgileri verdi: “20 yıllık bir firmayız. Yurtdışından ve ülkemizin çeşitli şehirlerinden teklifler almaktan dolayı çok mutluyuz. İnce eleyip, sık dokuyoruz. Kalitemizi koruyarak büyümeyi amaçlıyoruz. Şimdiye kadar üç yılda bir gibi şube açarken vites büyüttük. Bize yakışacağına inandığımız her yerde misafirlerimizle buluşabiliriz. İzmir ve Çeşme, Aydın gibi çevresini de odağımıza aldık.”

Standartı yüksekte tutarak büyüyorlar

Kirpi’nin tüm şubelerinde aynı yüksek standart ve kalite mevcut. Tüm şubelerinde raflardan tabağa kadar en ince detayına kadar standart koruma kontrolleri yürütülüyor. Fiyat, menü, dekorasyon tarzı gibi tüm unsurları standart tuttuklarını açıklayan Aybike Taşkın, “Kirpi’de hizmet içi eğitim son derece önemlidir. Tüm şubelerimizdeki eğitimleri aynı anda veriyoruz” dedi.

Çok çeşitli mutfak sunan Kirpi, tariflerini ve tabak sunumlarını birçok farklı ülkenin veya bölgenin ürünlerinden faydalanarak misafirleri için özel olarak yaratıyor. Şarap kavı, kokteyl, bira v.b. gibi alkol ve kahve seçenekleri de geniş olarak yer alıyor.

Sabah 9’da başlayıp gece saatlerine uzanan yoğun bir işleyiş var. Sabah kahvaltısıyla güne uyanan mekan öğlen yemeği, akşam yemeği, ara atıştırmalıklar, kahve molası, gece içkisi v.b. için gelen misafirleriyle capcanlı bir görünüme sahip. Kirpi’nin bir özelliği de kendi işinin sahibi, Beyaz yakalı, öğrenci, genç, belli bir yaşın üstü gibi birçok kesimi buluşturan favori mekan olması.

Paylaşmak güzeldir

“Paylaşmak güzeldir” sloganıyla paylaşımlı tabaklar yapan Kirpi’nin bu uygulaması büyük ilgi görmekte.

Taptaze lezzetler

Kahvaltıların da vazgeçilmez mekanı olan Kirpi, iddiasını bol ve geniş çeşit, taptaze, doğal ve özenle seçilmiş ürünlerden alıyor. Halden gelen taze sebze ve meyveler kullanılıyor. Acuka, pişi, reçel ve börek çeşitleri gibi birçok ürün Kirpi’nin kendi imalatı. Servisten hemen önce doğranıp, hazırlanan salatalar, pişirilen börekler taptaze servis ediliyor.

Kadın gücünün ekonomiye katılması

 

Kadın gücünün ekonomiye katılmasına önem veren Kirpi’de kadın çalışanlar yönetim, mutfak, servis gibi tüm bölümlerde yer alıyor.

“Markanın dokusu olarak kadın firmasıyız. Konseptimize feminen dokunuşlar hakim. Estetik bir ruhumuz var. Kadınlarla çalışmayı çok seviyoruz. Kadın kadına grupların çokça tercih ettiği, kendilerini rahat hissettikleri bir mekanız” diyen Aybike Taşkın, çok okuyan, çok gezen ve dolayısıyla çok öğrenen bir ekip olduklarını, kurum olarak çalışanlarını yurt dışına Roma, Barselona, Lübnan gibi gastronomisiyle öne çıkan şehirlerine götürdüklerini belirtti.

Taşkın, uzun yıllardır kullandıkları “Kirpi Aşkına” sloganının işlerine duydukları büyük aşktan çıktığını sözlerine ekledi.

 

 

 

İrem U.

Aysha Dergi Yazı İşleri Müdürü olan İrem Uluerciyes, moda, güzellik, stil, güncel konularda yazılar yazıp, alanında uzman isimlerle röportajlar gerçekleştirmektedir.

Henüz Yorum Yok

Bir Cevap bırakın