Nippon Paint’in Kent Galerileri Sergisi İstanbul İle Buluştu!

Türkiye’nin en geniş ürün gamına sahip boya markası Nippon Paint, 140 yıllık tecrübesini yansıtan teknolojik gücü, inovatif yaklaşımı ve insan odağı ile geliştirdiği çok özel ürünlerle “Kent Galerileri” sergisini hazırladı. Türkiye’nin çeşitli illerinde; özel mekanlarda, özel konsept enstalasyonları ile mimarları ağırlayan Kent Galerileri, 6-10 Eylül tarihlerinde Tomtom Kırmızı’da mimarlarla buluştu. 11-12 Eylül tarihlerinde ise Nippon Paint, renklere, dekorasyona, mimari yapılara ve tasarımlara ilgisi olan herkesi misafir etti.

 

Yaşam alanlarına ve şehirlere değer katmayı amaçlayan, “Özgün Tasarımların Destekleyici Gücü” Nippon Paint, daha önce İzmir, Antalya ve Ankara’da hayata geçirdiği “Kent Galerileri” sergisini 6 Eylül tarihinde İstanbul Tomtom Kırmızı’ya taşıyarak 10 Eylül tarihine kadar mimarları ağırladı. 140 yıllık tecrübeyle geliştirilen Nippon Paint ürünlerinin uygulandığı çeşitli enstalasyonların yer aldığı galeri buluşmasında; katılımcılar keyifli zaman geçirerek ürünleri yakından inceledi. 11-12 Eylül tarihlerinde ise Nippon Paint, renklere, dekorasyona, mimari yapılara ve tasarımlara ilgisi olan herkesi misafir etti!

 

Duyusal bir şölen!

Serginin konsept tasarımını Nippon Paint’in Türkiye’de sponsor olduğu ve genç tasarımcı, mimar ve öğrencilere yönelik düzenlenen Asya’nın en önemli tasarım ödüllerinden Asia Young Designer Awards’ın (AYDA) jürilerinden başarılı tasarımcı ve mimar Renda Helin Çilalioğlu Çizer yaptı. Renda Helin Çilalioğlu Çizer, Nippon Paint’in felsefesinden ilham aldığı tasarım konseptini ise şu sözlerle anlattı: Nippon Paint, farklı ihtiyaçlara yönelik geniş yelpazedeki ürünleriyle global anlamda mimar ve iç mimarlara yaratıcı ve fonksiyonel çözümler sunuyor. Dünya çapında projelerin tercihi oluşu, Nippon Paint’in küresellik ve dolayısıyla daire konseptini de sahiplenmesini sağlıyor. Nippon Paint kartelalarında yer alan renkler, bugün dünyada milyonlarca insanın hayatını güzelleştiriyor. Renklerle kurduğumuz ilişkinin ise hem fizyolojik hem de psikolojik etkileri oluyor üzerimizde. Renklerin üzerimizdeki bıraktığı psikoloji, beynimizdeki yarattığı deneyimi unutulmaz kılmak için diğer duyma, dokunma, koku duyularımıza da hitap ederek bir deneyim tasarımı oluşturmak ana hedeflerimizden biri oldu. Her standın kendi içinde bir hikayesi ve anlamı mevcut. Bu anlamlar yaşadığımız geçmiş deneyimlerimize ve hatıralarımıza dokunarak kendimizden bir parça bulmamızı sağlayacak. Böylelikle ürün ve stantlar ile de bağ kurabileceğiz. Amacımız markayı ve bu etkinliği unutulmaz kılmak için görsel, duyusal bir şölen yaratabilmek.”

 

İnovatif ve çevre dostu ürünler misafirlerin beğenisine sunuldu!

Yenilikçi çözümlerle yaşam alanlarının deneyimini yükselten Nippon Paint’in 140 yıllık tecrübe ve vizyonuyla geliştirdiği; inovatif, çevre dostu özel ürünler de sergide yer aldı. Nippon Paint, Sağlıklı Boyalar, İç Cephe Boyaları, Dış Cephe Boyaları, Özel Efektli Boyalar, Fonksiyonel Boyalar ve Ahşap Boyaları gibi 6 farklı kategoride çeşitli ürünler sunuyor. Bu ürünler arasında; çevreye ve sağlığa duyarlı Türkiye’de GreenGuard Gold sertifikası alan ilk ve tek boya ürünü Minoa Premium Serisi, boyandığı yüzeylere sedef görünümü veren, saten dokulu dekoratif boya Duchesse Satin ve mekanlara zarif bir dokunuşu “tam siyah” rengiyle getiren iç cephe boyası Code Black ve daha pek çok ürün serginin dikkat çeken inovatif ürünleri oldu.

İrem U.

Aysha Dergi Yazı İşleri Müdürü olan İrem Uluerciyes, moda, güzellik, stil, güncel konularda yazılar yazıp, alanında uzman isimlerle röportajlar gerçekleştirmektedir.

Henüz Yorum Yok

Bir Cevap bırakın